Med en god kvalitet allerede ved indflytning, er ambitionen, at behov for service er mindre fremadrettet. Det tilsigtes at udgangspunktet er den gode kvalitet og hvis noget ikke virker, skal det selvfølgelig laves og gerne hurtigt, det er klart. Et hjem må bruges og det slides, hvilket er naturligt. Derfor jagtes man heller ikke ved fraflytning, med småridser i en bordplade, eller eks. et mærke i køleskabet. Det skal simpelthen også give mening; men selvfølgelig kan der komme noget, som kræver udbedring. Tilfredse lejere, efter en fraflytning er noget af det bedste!
Ved fejl og mangler:
(GIV STRAKS BESKED)
Der benyttes eksterne håndværkere til vedligeholdelse og udbedring.
Forsætlige skader og hærværk er en helt anden snak, da det vil give et erstatningsansvar for lejer; men det er ikke noget Frahmbolig har oplevet i særlig grad. Frahmbolig, har heldigvis flest gode oplevelser med lejere og ønsker at, man kan tale om tingene og at man henvender sig, med ønsker og problemer med boligen.
Det kan forekomme at der kvitteres, med en lille ting for god ro og orden nogle gange.
Skriv, E-mail, sms eller ring for afklaring af fejl, mangler eller ønsker.